january 21st - måndag.

studiedag.
jag HAR faktiskt pluggat med. jadå. historia, är dock inte riktigt klar, och matte. jag tror jag äntligen fattar faktorisering. japp.
snart blir det käk och sen bibblan och gym och vattenpass. gött.

jag har funderat lite. jag har kommit på att jag har konstig humor. igår så var det nån repris på svt24 med carl-einar häckner. jag tycker han är sjuuukt rolig. han är lite trollkarl, lite ståuppkomiker, men han är också rätt djup, har liksom djupa tankar och resonemang. varje år när jag var mindre så var vi på liseberg och såg hans show, årets höjdpunkt då. kolla på honom på youtube, ni blir inte besvikna. det jag såg igår heter för övrigt pusseldrömmar, finns på youtube det med.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0