january 1st - gott nytt år 2008.

japp, gott nytt år!
gårdagen var rolig. först var vi hos joz, och sen åkte vi tll festen. där var det dock inte så mycket folk men det kom hela tiden fler och tillslut så var hela huset fullsmockat. och alla var pissfulla. jag och malin och annie drack lite. typ cider och så. sen så var det nån jobbig jävel som verkligen letade efter nån att strula med. han satt som ett plåster på oss hela kvällen. sen var det parken och det var kallt som satan. fast ALLA var där så det blev varmare. alla var fulla och kramades och sa gott nytt år tio i tolv. lite kul. och annie "raggade" på prior. hahaha, det var kul. sen såg man martin springa runt med värsta kameran och värsta objektivet som han hade snott av någon. haha. bra kväll och mycket trevligt folk som jag älskar.

/f.


PS. jag glömde skriva att snyggingen från TE-tvåan faktiskt var på festen. dock var jag för feg för att gå och prata med honom eller nåt. blä. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0