january 18th - fredag.

ja, idag var det la okej. svenska och matte först. och sen lunch och alla är jättehungriga och möts då av soppa. hmpf. i matten fattar jag noll, kan jag ju tillägga. sen hade vi historia och engelska. sen gick jag och tränade. det var rätt lugnt. men så sa imse att erik var kvalade till nuss på 200fj. jag började typ asgarva åt erik. då sa imse att jag OCKSÅ var kvalad på det. OCH på 400 med och 400fr och tydligen 100br också. då började jag asgarva ännu mer och var säker på att han drev med mig. men det gjorde han tydigen inte. så jag känner mig lite skum nu. jag försöker också hitta startlistan till nuss, men jag lyckas inge vidare. äh, den kommer väl. men nu ska jag tydligen åka på nuss, till örebro. och det är nästnästa helg och vi ska åka redan på fredag morgon. så jag får en dag ledigt från skolan och så missar jag nog pigalle som antagligen är den 2e. hmpf. och så är jag ensam tjej också. hmpf.

och på allt detta så har mina i-podhörlurar pajat. jag blir så jävla sur.

dagens sanna skratt:
på historian.
darko, fogel och robert tjafsar som vanligt.
robert: "... i sverige har vi ju åtminstone vägar, till skillnad från Kroatien."
darko blir värsta stött.
robert: "fast å andra sidan skulle jag också vilja ha sol och varmt och hav."
michan: "det har vi snart också."
vi andra börjar asgarva.

och imon blir det simhallen hela dagen. 400med, HELLYEAH!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Camilla

ha en bra kväll. :)

2008-01-18 @ 19:43:51
URL: http://www.theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0