january 17th - torsdag.

idag var det hej, kom och hjälp mig!-dag. kemin var rätt soft. ann pratade betyg i naturkunskap och jag ska få vg. hm. hon sa att jag skulle prata mer, vara me muntlig. hon sa att jag inte verka vilja svara på hennes frågor. nähä?! konstigt då, hon ställer ju varenda jäkla fråga till mig! jag blir sur! luncha och sitta och dega på ina's och sen en hel fucking eftermiddag med azita. jag HATAR henne. och så suger hon ju på att förklara på matten, så om inte mats går igenom allt imon igen, så kommer ju jag få ett dåligt betyg i matte b. hmpf.
och när jag kom hem så funkade inte internetet. då blev jag jävla sur. kan det bli bättre, liksom?!

dock var det bra när vi satt på ina's, melan kom förbi och vi pratade lite och sen gick TE-tvåan förbi och massa så. han kollade lite på mig!!!
äsch, jag är siiickooo!

/f.


PS. imon blir det träning och så. ingen träning idag. vila och så. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0