january 15th - tisdag.

sovmorgon imorse till typ halv elva. det är sooft. och sist på dagen så hade vi vår första fysiklektion. faktiskt helt okej, men det kan bero på att vi har mats. på central hade jag ju bara cpiga lärare i fysik. putt. sen var jag hos optikern och kollade mina linser. det verkade nog bra.
min hals är fortfarande kaputt så jag ska inte träna imon på mornen och antagligen inte resten av veckan heller. men jag vill verkligen tävla i helgen. swedbank cup. det blir iofs 400med för min del, men det funkar nog.

och imorgon blir det trevligt med fem timmar hål. hmpf. och jenny var inte ens på spanskan iågr så hon kanske inte ens är där imon. aldrig att jag kommer ha en lektion på mornen, åka hem och sen komma tillbaks för att upptäcka att vi inte har nån lektion. BLÄÄ!

/f.


PS. jonna är snäll och försöker fixa TE-tvåans msn åt mig, göttans :D DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0