january 14th - måndag.

okej. jag har tappat rösten. låter som en hormonstinn tonåring mitt i målbrottet när jag överhuvudtaget får fram nåt ljud. därför slapp jag träningen idag. skolan var okej. lite slapp engelska och sen idrott som jag inte heller var med på och sist spanska. jenny var inte ens där, så jag och honey gick rätt fort.
sen så frågade jag prior om snyggingen i TE-tvåans msn, men icke! vafan, är det ingen som har hans msn eller har han ingen? fan vad sur jag blir när mitt så kallade kärleksliv alltid skiter sig. jag försöker ju iaf, borde jag inte få lite cred för det ens?

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Hon den där.

tänk om du aldrig mer får tillbaka din normala röst.. det skulle ju vara lite kul faktiskt :)

2008-01-14 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0