january 11th - fredag!

provdag idag.
började vid tio och hade nationella i matte i två timmar. sen hade vi lite lunch och sen var det en timmes prov till.
första provet var faktiskt inte svårt alls. eller jag hade lite problem på några uppgifter, för att få det tydligt. hata "motivera ditt svar"! det andra var däremot desto värre. jag kommer ju inte få mvg på den delen, men förhoppningsvis får jag mvg i matte a ändå. annars vet jag fan inte vad jag gör!
sen såg jag han i TE-tvåan idag med, när vi väntade på att få komma in efter lunchen. vi satt utanför salen där hans klass var. jag svär på att han kollade på mig. eller förresten, näe, varför skulle han göra det? asså, han är så jäkla snygg, är det bara jag som har insett det?! asså, för malin tyckte han inte alls var snygg när jag visade honom, men joz tyckte iofs att han var rätt snygg. blä, jag är hopplös.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0