you rip me up, you spread me all around.

okej, så träningen var rolig. fast det första viktor gjorde när han kom var att säga att han skulle hälsa från imse att vi skulle förbereda oss på 80x50. och han skrev likadant på tavlan, 40 fr och 40 fj. då började alla protestera att vi inte skulle palla det på start 55, ens. när alice började kommentera så sa imse att om hon simmade 200fj på tid så skulle vi slippa. så hon gjorde det, och jag var snäll och sympatisimmade med henne. senare fick vi höra att killarna bara skämtat med oss. kul, liksom. hmpf. men jag och alice fjöskörde ändå, hahaha, jag hade 3.36, värsta cpsöligt. men sen körde vi kvitt eller dubbelt också, jag och alice behövde bara köra 25 när de andra körde 50. men hursomhelst så körde jag bröstsim och gissade på 17,87. när jag kom imål hade jag 17,82, NÄRA! och imse hade gissat på långsammare, så nu är han skyldig mig en krona :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0