TV & me.

ja, herregud. jag vet inte ens var jag ska börja om jag ska berätta om min helg. och faktum är att jag inte ens pallar att berätta så värst mycket. bara att jag har haft dökul och vi har skrattat och pratat och haft allmänt askul. dessutom har jocke varit helgens medelpunkt med alla tabbar och korkade kommentarer. bland annat så gjorde vi ett IQ-test i aftonbladet och jag hade 7 av 8 rätt, tillsammans med erik. viktor och imse hade sex rätt. gissa hur många rätt jocke hade? TRE! herregud vad vi skrattade åt det. sen spelade vi nåt kortspel som imse lärde oss. plump. och så körde vi med straff, att för varje plump så skulle man heja på en okänd person. och för varje tiopoängare efter vinnaren skulle man stå på ett ben och gala som en tupp på hemresan. jag vann, som tur var. erik hade minst poäng och var tvungen att gala FEM gånger! jocke hade massa plumpar och var tvungen att heja på ELVA pers! fast han klarade inte det. mohahahaha...
själva tävlingen gick sådär för mig. pers på hälften och skit på hälften. mest nöjd är jag över perset på 400fr. i cirkus ett år har jag hela tiden varit långt långt över pers och nu persade jag med dryga sekunden. gött mos.
viktor var bäst, som vanligt, och kom fyra på 400med. han är bra som fan.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0