this is a brand new problem.

igår var jag och mam i stockholm hela dagen. vi åkte vid åtta typ med tåget och var upp vid halv elva. det första vi gjorde var att försöka åka till götgatan med tunnelbana, men mammas biljetter funkade inte så vi fick börja dagen med att köpa nya remsor.hm. sen kom vi tillslut upp på götgatan och då började vi gå åt fel håll. sen såg vi monki och dom öppnade precis så vi gick in. där var det rea och all rea kostade tjugo spänn oavsett tidigare pris. värsta bra. så jag och mam provade massa saker, bland annat en klänning som kostat fjortonhundra. men den satt konstigt över tuttarna så jag sket i den. men vi köpte ändå lite t-shirtar och så. sen var vi inne på weekday och provade cheap monday, men dom var också lite konstiga. sen gick vi i massa affärer och sen gick vi fel när vi skulle tillbaka från tjallamalla och kom ut vid skanstull. fatta att jag hittar därborta fortfarande! jag hittar där sen vi var där och tävlade några gånger. från tunnelbanan går man rakt fram, förbi o-ringen och sen svänger man åt vänster och så kommer man till eriksdalsbadet. dock hade dom byggt om lite vid o-ringen och så, men still, jag hittar!
sen fikade vi lite och shoppade mer på drottninggatan tills det var dags att ta tåget hem igen.

dagens fynd:
- big t-shirts från monki med gem.
- hallonrosa skjorta med vita prickar på, från H&M.
- svart väst, från esprit.
- en påse som man har ipoden i så att det inte kommer in sand och eller vatten när man är på stranden, från vagabond reseshop.

skjortan + västen:


/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0