summer in the city.

jag förstår inte. varför är alltid måndagar likamed katastrof?

dramat var iofs okej. roligare än sist i alla fall. men sen, sen hade vi ingen engelska. och lilla jag var naiv nog att tro att vi hade det så jag tog inte med mig historiaböckerna så jag kunde göra klart. nej, istället satt hela klassen på två datorer och spelade achtung die kurve. först spelade jag med killarna och då förlorade jag, men sen spelade vi tjejer och då ägde jag ut dem alla. på gympan sen skulle vi har kick'n'box men vi hade helsal så vi spelade innebandy och faktiskt, det var jätteroligt, och fogel tyckte att jag var bra, han sa åtminstone bra till mig :D
sen hade vi degig spanska. palla tråka imperfekt och preteritum, liksom. och så ska vi ha prov snart. segt.
sen hann jag hem och fixa på historian innan det var träning och sedan årsmöte med simklubben. typ alla satt och sov när de gick igenom verksamhetsberättelserna och så. men sen fick vi lite plaketter och så och då blev vi glada igen.

dagens roligaste:
jag står och kramar jocke för han är så oerhört mysig och gosig att krama, och så är han ALLTID varm.
jonathan: "är ni ihop?"
jag börjar asgarva och jocke blir typ skitsur :P

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0