när elin sa att jag var det vackraste som finns, såg in i mina ögon, och kräktes på mina jeans.

okej. lördagen var bra. firade mormor med middag och hela faderullan. sen blev det åka hem och kolla melodifestivalen. asså, jag tycker själva låtarna var bajs, men björn gustavsson, fan, han är underbar. luuk är inte helt fel heller, alltså, han är ju inte snygg, men han är jävla rolig.
"jaa, och här står jag och håller i ställningarna" :D

igår blev det till att gå upp tidigt och åka till freeport. köpte inget, dock. men jag provade x antal JL-jeans. sen styrde vi mot ytterby och kalas hos favoritkusinen. han fyllde tjugoett. vi fick massa god mat och jag satt och pratade massa musik med kusinerna, fast de har värsta dålig musiksmak. hmpf.

idag har det varit massa roligt. vid tio träffade jag annie, viktor, william, lisa, maria, frida och erik på willys. vi handlade mat som vi skulle laga hemma hos myrlanders sen. vi gjorde värsta avancerade maten: nån sallad med haricot verts, oxkött och potatis och så. till efterrätt så vart det paj med choklad och citronkräm och bär.
när vi sen började laga så blev allt helt cp och köttet fick grillas flera gånger och typ tio gånger så länge för att det inte skulle vara jättejätteblodigt, matberedaren funkade inte, vi tog fel lock till potatisen så den inte började koka. men det blev okej till slut och massa gott. sen spelade jag lite playing with fire med annie och viktor och sen gick jag hem. och nu MÅSTE jag fan skriva mina labbrapporter. och jag har inte en aning om vad jag ska skriva i inledningen. B-L-Ä!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Fridah

HAHAHA BJÖRN GUSTAFSSON E BÄST!

2008-02-11 @ 15:49:25
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0