jag gör vad jag kan.

katastrofdag.
börjar dagen med historia. jag hatar historia, bara så alla vet det nu! sedan kort och äcklig lunch. sen matte och jag fattar fortfarande noll och vi fick tillbaks proven och det hade VERKLIGEN gått åt helvete. ( okej, jag hade vg+, men det är bara mvg som finns i min värld och jag hade typ nio fel så jag är INTE ALLS NÖJD! ) sen blä-svenska och sist fysik. varför måste jag alltid jobba med darko. han hatar ju verkligen mig. så som alla andra gör.
sen åkte jag och gymmade, träffade melan och vi pratade massa. sen så cyklade jag äntligen hem och fick ääta. usch, tråkonsdag imon. fast onsdagar är egentligen den roligaste dan i skolan. kemi, estetiska och spanska efter hålet. träning imon med. med conny. han är bra som fan.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0