if only a lifetime.

min dag var soft. eller soft är nog inte riktigt rätt ord.
eftersom engelskan var inställd så hade klassen fjäskat bort gympan så det enbart var jag och fogel som hade spanska då honey hade musiktillägget. så jag gick upp i hyfsad tid och sen gick jag till skolan. väl där så sitter jag och pratar med fogel, bacha och max och då kommer eve och säger att hon hade försökt ringa mig och säga att jag inte behövt komma. suck. men vi kopierar vårt manus och så, eve och dom hade redan skrivit klart det, och sen ska jag ta bussen hem. men jag missar den precis och får alltså gå hem igen. suck. och eftersom m&p inte är hemma så måste jag gå till träningen med. gud, vad det är synd om mig. träningen var päs och nu är det specvecka i några veckor framöver. typ en månad. så jag kommer har ont i bröstmusklerna, det kan jag lova. sen hade jag flyt och fick skjuts hem med kajs. men sammantaget har jag gått till och från skolan och sedan till träningen. dagens motion, skulle jag vilja kalla det.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0