gå över en gräns, jag ska skjuta mig ut.

okej, fredag, äntligen.
svenskaredovisningen gick bajs. jag är klart sämst på att redovisa. jag såg att hela klassen höll på att dö, och gunilla fattade inte ens vad jag sa. hm.
sen matte. vi började på funktioner och jag fattade verkligen noll. jag kommer seriöst få ig i matte b. fast en tröst var ju att fogel verkade fatta lika lite. :D
sist hade vi historia och den var segare än vanligt. honey och malin har tydligen startat en religion där honey är gud, alla avgudar henne, och jag är djävulen. det känns ju tacksamt. hm. sen hade vi ingen engelska, så förvånande, så jag drog hem. vi har inte haft engelska sen två veckor innan lovet, typ. haha.
strax ska jag åka och träna igen.
igår var det förresten träning och vi hade inte andreas, utan carl. men vi fick köra 1800 med paddlar. tungt, speciellt eftersom jag har ont i axeln. sen körde vi lite streamlines och alla klagar på mina startdyk. de säger att imse sagt att jag är första kvinnliga astronauten i rymden, för jag dyker så högt. matilda är den andra kvinnliga astronauten i rymden. haha

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0