en elakhet som blir den ultimata komplimangen.

förstår ni hur jag känner? tveksamt, ytterst tveksamt.

vi hade conny på träningen och det var som vanligt übertrevlans. okej lektioner resten av dagen. en lagom trist håltimma och så.
lite dagens med då:

dagens
sanna skratt:
när fogels och stevens datakonton blev blockade bara för att de hade spammat på nånting. de skrattade i typ en kvart efter det.
what-did-I-ever-do-to-you?: jockes "flickvän" or whatever har fått för sig att hon hatar mig, hon tror la att jag är ute efter jocke. då har hon kommenterat på min bdb att jag är ful, elak och en bitch. hallå?! jag har inte gjort henne ett PISS!
tråkigaste: detta jävla väder!
jobbigaste: när vi körde jaga på träningen.
mest förvånande: att jag faktiskt hade bra på mina labbrapporter.
outfit:
- blå cheap monday
- gul t-shirt
- svart väst





/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0