du behöver aldrig mer vara rädd.

okej. melodifestivalen var en besvikelse. lasse lindh var fantastisk som väntat, lite lamt framträdande, men låten är bra som fan. sen var ola bra också, han är ju en liten mumsig sak. men resterande låtar var ju katastrofala. carola och andreas johnson var ju okej, men jag FATTAR INTE att de inte gick till final. där tappade i alla fall jag hakan på golvet och lät den ligga (ja, ursäkta mitt uttryck, det är ett internt skämt sen konfan). men hon nicole var ju också katafuckingstrofartad. fast den skulle säkert slå stenhård i georgien eller litauen, eller nåt sånt. näe, jag blev sur på det kassa startfältet. och så blev jag ÄNNU surare när de två skalliga killarna i knallröda kostymer från electric banana band gick direkt till final. blä!

men idag är det min namnsdag, wiho! och så har jag varit och tränat. tungt. vi körde kvitt eller dubbelt och nu är jag och imse kvitt. innan var jag skyldig honom en spänn. det blir bättre. haha, imse är skyldig viktor två spänn nu!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0