champagne supernova.

alla hjärtans dag idag, nu. och jag sitter här, helt jävla ensam och gör historiahemprovet. sorgligt, fenomena, sorgligt. jag har i alla fall fått ett kort på posten som kom nyss. där stod det "Ha en mysig dag. Saknar dig. /A."
efter att ha klurat och studerat kortet ingående kom jag fram till att det var stämplat i alvesta, och jag har en kompis som bor där, och hon är mycket för att vara kärleksfull mot sina vänner, så det var från henne. jag som hoppats att det var från nån kille, säg, nån som börjar på v...
asså, jag blir mer och mer sugen på att skicka ett mejl till honom och skriva typ "hej, har du msn? /nåt som beskriver mig, så han vet vem jag är."

näe. jag tror jag ska gå och tröstäta kexchoklad nu. bajskorv.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0