achtung die kurve.

århundradets roligaste spel, alltså. ni bara måste prova det. multiplayer, dock. så man måste vara minst två.

okej, vad har hänt i mitt liv igår och idag, då?
igår var skolan okej. började först efter lunch och sen på mitten av eftermiddagen så blev det fika. mumsigt värre.
träningen var för en gångs skull rolig. vi körde massa med fenor, bland annat calellakick. det gick värsta fort, så man tänkte ju att det inte skulle vara så jobbigt. men nej, det märkte jag imorse när man knappt kunde sätta sig upp i sängen utan att svimma av av träningsvärk i magen.
dagen var cpseg. två lektioner först innan lunch. eller skolsköterskan kom på svenskan så vi slapp den typ. de gick igenom hälsoenkäterna och vi fick tillbaka dem. malin, fjäsk, hade grönt på alkohol. hon dricker ju massa, eller ja, ni fattar. och albin, han hade nästan rött. hahaha, han sitter framför datorn och pimplar whiskey som steven sa.
sen hade vi historia och jag satt typ och sov. sen hann jag precis hem och äta innan träningen, och nu är jag hemma igen. träningen var inte så värst jobbig, det är ju B-vecka.

dagens sanna skratt:
skolsköterskan börjar dela ut hälsoenkäterna.
hon: "Emil?"
vi: "vem??!"
hon: "Emil Blixt?"
vi: "HAHAHAHA, han går ju i B!"
hon: "herregud! jag har tagit fel hög, och vi har gått igenom feel!"
sen så hittar hon våra lappar med, det hade legat blandade.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0