you and me, let's steal a car, let's rob a bank.

så. jag sitter i skolan. ska la snart förflytta mig till mitt favvisställe i simhallen. ska sitta där och läsa. jag pallade inte dra hem och käka, det regnar ju lix. apropå regn så vart jag JÄVLIGT blöt när jag cyklade hit imorse. nu först tror jag mina skor har torkat, men knappast mina strumpor. känner att jag ska dumpa mina kläder i bastun sen...

och hela dagen har jag haft "nationella" i svenska a. ordkunskapen gick nog okej, men novellanalysen gick åt helvete. men referatet gick nog också ganska okej, tror jag. vi får väl hoppas på det bästa. sen hade vi världens hål och jag låg och sov på soffan, typ. sen hade vi samhäll och för en gångs skull var det faktiskt rätt roligt. vi körde nåt rollspel, steven for president. men det var ingen som tyckte så :P men sen lottade om vem som ska tillhöra vilket parti när vi ska debattera. jag blev vänster. hur jävla kul är det på en skala? och så blev jag ensam med filip. grattis... dessutom blev det enbart trista ämnen att debattera om. BRA att jag inte kommer ha nåt vettigt att säga. BRA att filip ALDRIG har nåt vettigt att säga => BRA att jag kommer få säga allt själv. jag känner mig så jävla misslyckad. och with cherry on top ska jag dra och träna nu. jag kommer säkert ha överträningskänning och säkert kommer vi köra världens gnet-fart-tre-pass och jag kommer dö och kommer ligga i fötterna på william och kommer få massa skit som vanligt. jag blir så trött. jag orkar fan inte mer. igår var det värsta på länge... de förstår verkligen inte hur mycket det sårar.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0