we've come a long long way from the world we knew and the streets we played in our neighbourhood.

torsdag. artonde december. vi slutar den nittonde. förstår ni hur jäkla gött det låter i mina öron?
så kemin lämnades in idag. jag bryr mig ärligt talat inte längre. jag har accepterat mitt vg. dock fick vi tillbaka fysikproven på matten. mvg, wiho! på gränsen, men fortfarande mvg. vilket betyder att jag får det i betyg också? jag sa till mats att jag önskade mig mvg i fysik i julklapp. hoppas tomten också hörde det ^^, spanskan var dessutom väldans lam. men vi fick sluta tidigare, så jag och moa satt och nötte bombit i datsalen. det är roligt.
träningen var okej. inte så mycket snack, från min sida åtminstone. men det var roligt när vi satt på bollarna och körde juck och vick utan att röra golvet. sjukt svårt men hur roligt som helst. sen simmade vi av lite, avsim som gick över i lek och vi förflyttade oss till lilla och en efter en droppade av och gick hem och kvar satt jag, mg och jocke och pratade och lekte och kastade boll. xD vi satt kvar i typ trekvar, haha.

åhå, sandy har sovmorgon imon. sen blir det kanske en halvtimmes svenska, värt? nej. och sen blir det avslutning coh lite matte och JULLOV! :D och jag blev deprimerad när jag kom på att jag måste ha med mig både matte, spanska och psykologi hem. ouch. matte och psykologi är måsten. jag har ju mitt arbete och prov direkt efter lovet. bra!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0