well, have you ever seen the light?

tss, jag övningskörde till stensjön och tillbaka. jag är stolt. och rätt dålig på att köra, maha.
träningen sen var verkligen svintråkig. blev PRECIS samma som igår. simma så långt ni vill och orkar. och jag fick absolut ingen draghjälp. jag försökte få lite först, la mig efter viktor. men så så sackar han och kör så det blir en lucka mellan honom och erik. sen precis efter en vändning så maxar han och simmar ikapp erik. BARA för att jag inte ska hänga med, för att jag inte ska få nån draghjälp. så jävla schysst, verkligen. de kan verkligen inte unna mig ett skit. jag blir så trött och förbannad.
sen lamade jag och jocke oss. jag snodde hans nycklar och han lyckades inte få tag i dem, HAHA.

tss, nu ska jag nog fortsätta att kolla på bingolotto. jag satsar på att vinna något. vilket jag antagligen inte lär lyckas med, haha.
men hursomhelst, god jul på er alla :D <3 jag tycker om er.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0