visst är natten svart, visst är marken kall, men vi fryser tillsammans, två benrangel skallrar i takt.

jag sitter och lyssnar igenom alla kent-skivorna. det blir ipoden på dem. men det tar tiid att lyssna, det må ni tro.
dagen började med träning som förövrigt var helt sjukt jobbig. som om man inte hade ont i axlar och knän sen innan. kul att vi körde världens medleyserie på 1800 (!!!)... imse sa att det bara kommer bli medley framöver. det märktes ju inte aaalls på dagens pass. HMPF!

annars hade jag planerat att skriva klart mitt psykologiarbete, vilket misslyckades totalt eftersom jag inte fått sitta vid datorn alls idag. ohwhatashame. jag var dock ute och fotade lite i trädgården innan. gubben med skägg däruppe har lagt dammskydd över nässjö idag. brukar i folkmun kallas rimfrost. men vackert var det åtminstone. jag kan ge er nåt smakprov sen, kanske.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0