vi snackade skit om alla vi kunde klandra för att komma på att vi bara hade varandra.

träningen var inget nämnvärt. vi körde ta bort, alltid lika roligt och alltid lika jobbigt. man känner verkligen mjölksyran pumpa efter första armtaget på sista sen. sen fick alice blodsockerfall. det var lite läbbigt, men dock inget farligt. antar jag. och anders hoppade i och simmade lite med oss, han blev jättetrött och vi låg och gled, maha. sen träffade jag melan och pratade länge länge med henne i bastun innan jag var tvungen att cykla hem. ensam. i regnet. jag hade kunnat få skjuts med malin hem. BRA att jag visste det då. blää. så nu har jag tittat på house och ska la gå och sova nu. träning som vanligt imorgon. på kvällen blir det simmöte med. och jag borde egentligen göra engelskan, men det får väl gå som det går. svenskan gick ju skit, som sagt...

jag förstår inte varför du hatar. hatar utan anledning. jag har aldrig gjort dig något och ändå hatar du mig. HATAR. och det har jag vetat länge. men det är nu du blivit riktigt elak. varför? jag orkar inte höra varenda jävla dag hur värdelös jag är...

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0