There was obviously something wrong with me and I didn’t want him to know.

jag har verkligen kört på repeat hela dagen. X telling me about the loss of something dear at age 16. hello saferide. så underbart.
dagen var förövrigt rätt okej. a christmas carol på engelskan, jag sov typ hela tiden. men vad gör man inte för lite sömn? och sen blandade vi estrar på kemi. jag och steven ägde första och fick världens päronlukt och failade andra som bara luktade äckel. sen vigde jag håltimman till att börja med kemiinlämningen. inte väldans svårt, så det var ju bra. gjorde kanske hälften av uppgifterna. och fysik på matten. jag lär faila så hårt!
träningen var inget att ha. punkt.

nej, jag ska sova. och tagga fysikprovet imorgon. önska mig lycka till, det kan jag behöva!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0