Som offer vid Palace&Main.

ja, träningen var både dödstrist och rolig. det inte överdrivet roliga var 6x200 räkna-till-frisim 3 upp till 8. sen körde vi likadant fast ryggsim. gud så upphetsande. vilken fantasi man kan ha. jag som är så grymt bra på benspark. egentligen är ju räkna-till världens benövning. bra sandy! sen körde vi lite på korten i slutet. det är alltid roligt. det enda som egentligen är jobbigt på korten är frisim. vi körde det och fjäril och bröstsim. men fjärs och bröst är inte alls jobbigt, jag simmar bara på styrka och man hinner ju inte ens spurta och få upp farten på tolv meter, lix. sist körde vi utmaning på klätterväggen också. om hälften klarade att plinga i klockan skulle imse bjuda alla oss på glass. vi körde samma igår, och då var det först jag och viktor som klarade. sen blev det massa som inte klarade och i slutet klarade wille, malin och alfred också. de två största och de tre minsta. hmm. idag så var vi några fler som klarade, men vi var också fler på det stora hela så det blev ingen glass idag heller. men det är ändå gött när man vet att man klarar väggen :D

åhå, imon blir det sova länge. tagga träning och nyår. jag vet fortfarande inte riktigt vart jag ska ta vägen? men förhoppningsvis löser det sig imon. mattias skulle nog ha fest. dit kan vi kanske gå?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0