som en mareld vid havet, som allhelgonafrost.

dan före dopparedan.
om en sådär nio timmar är det julafton. jag planerar att sitta vid datorn då. hihi.
så. jag åkte ill stan och käkade pizza med pap. han är bra. sen har jag slagit in julklappar och kollat på ungefär en miljard bebiskort på mig, jag letar kort till ett fotokollage på pap. jag var faktiskt ganska söt när jag var liten, maha. men jag hann inte mer än lägga undan lådan innan pap kom hem. tur.
nej, vi ska snart övningsköra lite igen och sen blir det träning. förhoppningsvis roligare än igår. inget pallaorka gnetpass, liksom.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: johan

okej, va roligt :D kommer kika in på din blogg imellan åt jag med :P

2008-12-25 @ 20:37:29
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0