she turned her face to speak, but no one heard her cry.

det var faktiskt bra idag. om man älskar kemi, vill säga. jag har ungefär ägnat fyra timmar till hemprovsshittet idag. BRA!
men miljödebatten gick nog rätt bra med, och jag hade mvg respektive vg+ på svenska nationella. jag kände ju när jag skrev det att det gick åt helvete. men kemi, som sagt. känns rätt fail, och det är fan ingen som vet varför man ska hälla propanol i bensinen när det är kallt, och ännu färre som har en kemisk förklaring på det. blä på anns alla kemishit. det ska ärligt talat bli rätt gött att ha niklas i b. och så lär vi ju äga ut b i b, de suger ju i a xD

aah, det är gult på coldplay. shit, jag bara måste gå, juhe! joz, när du ser detta! vi måste köpa biljetter nu, innan jul! du får helt enkelt ligga 500 spänn i skuld till någon, VI MÅSTE GÅÅ!!!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: j

jag kan inte köpa innan jul, kan inte låna av mamma o pappa heller, tyvärr.. får helt enkelt hoppas att det finns kvar veckan efter jul när vi fått studiebidraget?

2008-12-17 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0