plötsligt händer det inte igen.

jag sitter och pratar med steven på msn. han är verkligen bra. faktiskt så förstår han mig. verkligen.

jag känner mig lite deprimerad, dock. men så hittade jag detta. jag bara älskar den.

Du har 2 kor..
svåra samhällsbegrepp förklarade med hjälp av 2 kor:
alkoholism:
Du har 2 kor, men ser 4
anarkism: du har 2 kor. du skiter i dem.
astrologi: du har 2 kor. deras turnummer är 67 och nästa vecka bör de vara försiktiga med att uttrycka sina känslor samt ompröva sin relation med en nära anförvant
byråkrati: du har 2 kor. regeringen tar båda, skjuter den ena och mjölkar den andra samt häller bort mjölken.
egoism: du har 2 kor. du mjölkar dem och dricker upp all mjölk själv.
existentialism: du har 2 kor. de är.
fatalism: du har 2 kor. vad som sker med dem sker.
hinduism: korna har dig.
idealism: du har 2 kor. du mjölkar dem och ger bort både mjölk och kor.
kapitalism: du har 2 kor. du säljer den ena och köper en tjur.
kommunism: du har 2 kor. regeringen tar båda och du får mjölken.
kvantmekanik: du har ungefär 2 kor.
liftarens guide till galaxen: du har 2 kor. med en sannolikhetsfaktor av 1 till 10473890 förvandlas de till 42 vita möss med varsin handuk.
marknadsundersökning: du har 2 kor. 53% av dem föredrar pepsi före coca-cola.
matematik: antagande: du har ex kor.
nationalism: du har 2 kor. du slår den ena gul och den andra blå.
naturalism: du har 2 kor.
psykoanalys: berätta om dina kor..
skepticism: va fan ska man ha kor till?
surrealism: du har 2 kor. du stoppar dem i en köttkvarn och ut kommer en häst, en korv, en elefant och en jazzskiva.
terrorism: du har 2 kor. du spränger dem.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0