People are like songs, I’ve been told. Some will claim your ears, but you never hear a story unfold.

värsta dagen på länge, länge. inte nog med att jag fick åka tillbaka till skolan lagom till svenskan. svenskan som dessutom inte var något att ha, dock hade jag 49 av 54 på ordkunskapen. fail på det. sen hade jag hål igen. satt i datasalen och skrev på miljödebatten till samhällen. men vafan ska man skriva på "genomsnittsväljare"?! hej sandy fail i samhäll och bara få g. max. sist kemi och det var väl det enda värda på hela jävla dagen. vi kom in på kroppsbehåring, som så många gånger förr. jag och albin var det då mest. fast det var steven som började. men jag blev faktiskt rätt förvånad. det trodde jag inte om killarna... inte om alla, iaf.

sen gick jag och moa och honey till simhallen och jag satt och läste. pallade helt enkelt inte fysiken. som om man inte var deprimerad sen innan... träningen var bajs. tjejerna märker ju att jag inte mår bra. men de förstår inte. jag orkar inte. jag orkar inte mer. jag klarar inte av hatet. nog för att jag kanske har blivit starkare, men inte så jävla stark att jag låter all skit rinna av mig likt vattnet under ett träningspass.
jag orkar bara inte mer. this is it.

/f.



t-shirt från zara,
gråblåmörka cheapmonday,
röda rosörhängen från på pricken röd.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0