nej, vi var luft, luft och inget mera.

jag dör. så fruktansvärt ovärt. och klockan är knappt tio.
jag går upp och duschar för att dra till skolan. för första gången på flera månader är det inte morgonträning, sorgligt, men jag överlever. så tar jag bussen till skolan. vid skåpen träffar jag saba och hon säger att vi inte har nån psykologi. hur jävla värt är inte det?! och så har vi ingen samhäll heller, vilket betyder att jag inte har lektion förräns tio över tolv!! och stackars saba har inte lektion förräns halv tre. grattis. men jag ringde mam och hon kunde köra hem mig. men jag blir så trött. så fruktansvärt ovärt. jag kunde ligga och sova just nu, istället för att ha gått upp och tagt en kort sväng till skolan. hmpf.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0