männskor ramlar runt på stan, männskor ramlar på precis som du och jag.

jag tog tåget till jönköping idag. det var bra. fast redan på tåget träffade jag på rosman och vendela, frida, maria och lisa. maha, alla var verkligen i jkpg idag. väl framme gick jag och strosade på stan (snarare halkade runt dock :D) och var typ först in på gina och köpte mig en välbehövlig kofta. sen så blev det julklappar till päronen inhandlade och ett par chinos till mig själv och en fika på johan's slank även ner. och ja, jag har ett feting hål i plånboken. jag förstår inte vart alla mina pengar tagit vägen.

snart ska jag med m&p till englandssaken. fast pap sa att jag och alex kunde vara hemma hos lingh och passa deras hund om vi fick tråkigt. hm, vi får väl se...

och imorgon är det ultrasupersprinttävling. asgött. jag kommer vinna 25br iaf, för matildo skulle inte vara med. och så lär jag ju bli tvåa på fjärsen med. men det blir säkert bra ändå :D

/f.


grafitgrå chinos, carlings
turkos silkestopp, köpt i bratislava

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0