jag gav dig min version av sanningen för att få dig att förstå.

jag är klar. äntligen !
med psykologin dåe. det blev väl sådär. men ett vg hoppas och tror jag ju åtminstone på.
kul att jag har suttit här sen jag gick upp vid halv tolv och skrivit på psykologi-shittet. jag är lagom lat sådär. och rätt långsam. dessutom spelar jag kent-boxen på itunes så det blir att man fastnar och sjunger med i vissa låtar. vissa låtar = de jag kan utantill och känner igen sen innan, dvs ungefär tre procent.

sen har jag ätit typ femton pepparkakor. den burken vi köpte var på tok för stor. men de är så fruktansvärt goda att jag helt enkelt inte kan låta bli att smaska. asch, jag måste nog börja göra situps på kvällarna om jag inte vill köpa byxor i en storlek större. pepperkakor är inte bra för beach 2009...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0