jag dricker glögg med balkongdörrn öppen inatt.

så, julafton var okej. jag gillar som sagt inte julen, men vad gör man inte för lite presenter?
julaftons morgon hemma med stress, packning, trängsel i badrummet och ett paket med pretty woman-filmen under granen. sen åkte vi och hämtade mormor och sen till blekinge. mat och annan skit. jag hade tråkigt och svinont i huvudet så jag satt och nötte mtv. vilken toppenjulafton. sent omsider blev det julklappsutdelning. jag fick diverse grejer som jag önskat mig eller inte önskat mig:
- epilator (rosa, wiie! :D)
- mjukisbyxor (fast de var inte som jag ville, så det blir nog byte på dem)
- kent-boxen (jag gilalr kent, ja. nu ska jag frossa i deppmusik.)
- photoshop (IIIH! dock verkar det inte fungera att installera. JAG HATAR!!!!)
- björnborg-trosor (ännu fler par. och så var det fel strl. hmpf.)
- myspläd.
- pengar.
- andra tråkiga, fula, praktiska saker som strumpor och sånt.

så ja, både bra och dåliga saker. men jag kommer bli svinsur och skrika högt om PS inte funkar nu. då går jag fan och dör.

/f.


mörkblå tröja, köpt i bratislava
mönstrad kjol, H&M
svarta tights (som inte syns på bilden), kappahl
jätteblaffe-petrolfärgade örhängen, köpta i bratislava

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0