jag är så trött på alla mejl och koder.

photoshopet funkade inte. jag blev svinsur, gjorde överdrivet mycket popcorn som jag smällde i mig och kollade på slutet på love actually med mam.
grr, imon blir det upp och träna. eller ja, träningen börjar ju vid elva, så lite sovmorgon får man ju åtminstone. hoppas det inte blir segt gnetpass, "kör-så-långt-ni-vill-och-orkar". vad jag ska göra sedan vet jag dock inte. men vad jag vet är att jag VERKLIGEN borde ta itu med mitt psykologiarbete snart, helst på momangen. jag måste ju kunna sätta ett vg, åtminstone. sen borde jag plugga lite matte också. gå igenom gamla tal och slå lite random på miniräknaren. fast egentligen behöver jag nog bara vg+ på provet för att få mvg, men jag vill ju ändå kunna det perfa, liksom.

näe, jag får väl gå och försöka sova lite. jag lär väl misslyckas med tanke på att jag sov till ett idag. ingen som vill smsa med mig?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0