i spin around the door to make sure that it's locked.

måndag. jag hatar egentligen måndagar. vad finns det för bra med dem, egentligen?
jag fick dock tillbaka min engelskasak, låttexten och det. mvgt satt så klockrent. mia hade kommenterat "outstanding!" blir man inte lycklig då?
övriga två lektioner inget nämnvärt. sen gick jag och moa till simhallen och vi pluggade fysik ihop och sen blev det träning för min del. massa pinn och sen lite simning också. det blir säkert värsta gnetpassen med massa arm denna veckan, sista veckan innan sponsorsimmet. det är på söndag. vad jag hatar att simma sponsorsim. jag fattar inte att jag år efter år ligger där och kajkar. men nästa år slipper jag nog. då har jag nog förhoppningsvis tillräckligt med pengar till sydafrika. om det nu blir nåt, vill säga...

och imorgon blir det en alldeles underbar dag. jag hoppas ni förstod ironin i det hela. jag har svenska typ nationella fram till kanske halv två. SEN ska jag ha samhäll med nåt politikpartibajsrollspel. SEN ska jag CYKLA till simhallen och TRÄNA och sen ska jag CYKLA hem till ett tomt hus eftersom min pappa inte kommer hem förräns efter tio. DESSUTOM snor skolan min sovmorgon!!! BLÄÄÄÄÄ!

jag förstår inte hur ni kan vara så elaka. det är som om ni tror att jag inte tar åt mig... och er har jag aldrig gjort något. och det spelar ingen roll om jag skulle säga något. jag skulle bara få all skit själv då. ni fattar inte hur jävla dåligt jag mår. jag önskar ni fattade lite lite...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0