I see the sky, so beautiful and blue.

palla skolan. den är bara katastrof jämt och ständigt. liksom, fysiken. jag och honey labbade och vi lyckades för en gångs skull koppla rätt enligt kopplingsschemat, men så glappade det ändå, en av sladdarna hade oxiderat. men grattis, lix!
engelskan gick väl som förväntat. vi får väl se vad resultatet blev. jag använde ju knappt mina anteckningar, hmpf. och samhällen ska vi inte ens prata om. jag blir så jävla trött på filip. fan vad jag hatar honom. jag skiter i om han inte tycker om att prata inför klassen. tror du jag gör det, eller? NEJ! men inte fan går jag och gråter hos läraren och ber att få slippa och låta nån annan stackare få ta allt sen. han ska göra sin del, jag kommer inte göra den, för annars kommer vi faila ihop, så enkelt är det.

men jag drog hem lite tidigare, vi hade ju ingen lärare på samhällen, så jag tog bussen hem för att sitta och göra den här istället. men pallaork. det är ju så tråkigt. och om typ en timme så ska jag och mam på utvecklingssamtal med tränarna. gud så roligt. not. asch, jag känner mig så jäkla positiv idag. men ofta man klarar av att ara positiv när allt är som det är. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0