i remember how we used to be.

åhå, sista träningen på 2008. själva passet var rätt bra, rätt gött, lagom jobbigt. åtminstone hade det blivit det om vi kört rätt. men så blev det inte. serien var på 8x200. viktor och jocke låg (självklart) först. bakom dem låg william och erik och sen jag och annie och matildo. william låg och jävlades och låg och BADADE. och bakom honom ligger FYRA PERS TILL och badar! I TOLVHUNDRA METER! sen kom vi äntligen om och jag låg och körde i zick-zack för att han inte skulle komma om. då bytte de bana. tack! jag blir så jävla trött på killarna. att viktor sa förlåt betydde ingenting. det är precis som innan. de är precis lika elaka. bara jocke som inte säger något, som inte ens bryr sig. men v, e och w däremot. jag orkar inte. allt för att jävlas med mig, för att få mig så ledsen som möjligt. jag orkar bara inte. men jag vet fan inte hur jag ska få dem att sluta. det hjälper inte vad jag än säger...

men jag blickar framåt tills imon och det nya året. '09 kommer bli bra. jag förutspår artonårsdag, sommarjobb med jenny, diverse tävlingar, och massa festivaler och endel resor hit och dit. men det kommer jag nog skriva mer om imon. ni har ju sandys nyårskrönika att se fram emot!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Tobias

tack :D kul att höra!

2008-12-30 @ 21:26:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0