I just got lost.

dagen var klart annorlunda. jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. först och främst var jag svintrött och hade ont överallt. och det blev värre under dagen i skolan. dessutom var bussen sjukt sen, så jag var typ tio min sen till engelskan. grattis. den måste jag göra nu med, note to self. kemin var bara blaha och håltimman var lam. matten var verkligen blaha. min hjärna stängde av och jag löste ekvationer genom att flytta runt siffrorna i cirklar. -4,1 = -4,1. men grattis, lix. sen åkte jag hem och käkade lite och sen blev det pinn. sandy, alice och annie. vi hade skoj och snackade massa skit. fan, vad förvånad jag blev. verkligen!
sen gick vi upp till klubblokalen och var lojala mot petra på den där mens-grejen. fast jag tycker faktiskt att killarna borde bli lite utbildade också. de har ju verkligen inte en jävla aning om hur det är. de fattar ingenting! och speciellt inte imse, tur att inte han var med...

nej, jag måste ta tag i engelskan. eller förresten, det får gå som det går. pallaork engelska. och så har vi ju samhällsshiten imon med. och utvecklingssamtal med tränarna. LÅT MIG DÖÖ!

/f.


PS. alice och annie vet lite nu iaf. om mig och j. typ vad som hände mellan oss. mja... DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0