I don't want to be a burden.

idag var det en bra dag, trots slasket.
skolan var rätt slapp. film på svenskan och psykologin. matten var också rätt slapp. repetition, jag lär antagligen glömma allt till efter nyår och faila totalt på provet ändå. haha. och på fysiken satt jag och honey och garvade oss igenom lektionen. hur kul som helst. efter skolan gick jag med moa och honey till kansliet och dumpade min sponsorpärm. då träffade vi på imse. han skämde ut oss som vanligt genom att kalla moa snygging. haha..
träningen var knappast någon träning. tusen insim och sen skulle vi köra femtior hp till nån klarade hela femtian utan andning. men så kom viktor och han klarar på tio armtag, så vi gick vid tio över fem, maha. jag och alice och anna satt och bastade och sen hakade jocke på och han och anna drog och köpte pizza medans jag och alice gick hem till henne. vi skrev på msn med henns syssling. han går te-ettan och han en helt sjukt snygg kompis. ;) sen kom jocke och anna och vi käkade pizza och kollade disney channel. mycket trevlans. sen gick / cyklade (alice skjutsade mig på annas cykel och anna sprang jämte) vi till anders och lite annat folk kom och vi kollade på indiana jones och åt upp annies godis och hade allmänt mys. allting avslutades med kuddkrig och sen kastade jocke och viktor snöbollar på mig, vilket resulterade i snö i bhn. kallt och blött.

åh. imorgon får jag äntligen sova. länge.
sen blir det plugg och tagg till sponsorsimmet. kan behövas, kan jag ju lugnt säga. speciellt när jag bara har 1.10 + 500:- att simma på... det är hårt. och egentligen inte så värst värt. det enda som händer är att man blir helt slut både fysiskt och mentalt och det enda man orkar är typ sitta och stirra framför sig i en halvtimme efteråt. man blir helt apatiskt. usch...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0