ge mig arsenik.

jag har träningsvärk. så är det. överarmarna och hela bröstet. igår var det faktiskt seriös träning. jag längtar efter att få tävla. jag känner mig iofs inte i så superbra form, men det beror nog bara på avsaknaden av vattenträning.

jag satt och kollade på octo igår och nu hade det äntligen kommit upp min 1500-tid som jag gjorde tidigare i höstas. svindålig, men tillräckligt bra för att bli jdm-kvalad. gissa om jag blev glad. sandy ska få simma 800 och 400 (och eventuellt 1500 då med) på jdm. jippie! sandy och annie blir det. och allt bröstsim. och lag. klubbrekord? klubbrekord! :D
nu får vi fan ta de där tiderna. om det är jag, annie, alice och matildo så tar vi båda femtiolagen. klubbrekordet på 4x50fr ligger på 1:59.86. men räknar vi ihop våra tider, som vi gjort i lag, så ligger vi under klubbrekordet. men vi behöver ju förstås alice. hon är vår klippa. och på medleylaget borde vi knäcka tiden igen. vi har ju alla blivit snäppet snabbare. men det blir nog lite modifieringar med vem som ska ha vilken sträcka. alice är nästan garanterad på fjärsen och annie på rygget. men sen är frågan om jag eller matildo får bröstsimmet. vi är ju sjukt jämna. och vi är sjukt jämna på frisimmet också. ärligt talat så spelar det faktiskt ingen större roll vad det blir, men bröstsim i lag är alltid roligt. oftast drar man en bra bit under pers :D
de andra lagen är ju ockå roliga, men faktiskt så är 200 roligare än 100. och jag lär nog inte få simma nåt 100-lag. iaf inte medleyt. för imse sa att vi skulle åka upp med minst fem tjejer. han vill ha reserver på allt. och jag blir nog petad från nåt 100-lag (helst båda) eftersom jag bara är fjärde snabbast på 100fr (isf det jag skulle få simma i medleylaget, imse skulle aldrig sätta mig på bröstet...) och jag ska ju simma massa annat också! :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0