för en doft av sommarens sista dagar.

jag var och tränade imorse. det var knappt lönt, kändes det som. hela träningen gick ut på att, för vår del, knäcka killarna. de hade samma mission, fast vice versa. kul. vi var åtta pers på en bana. trångt? JA! jag låg och rev william under fötterna för att jag störde mig så förbannat på honom. han bara förstör.

sen drog jag ner på stan med mam och vi bytte mina mjukisbyxor till ett par betydligt bättre, dvs precis sånna jag har, fast svarta :D sen strosade vi runt lite allmänt. då slog det mig, vad ska jag ha på mig på nyår? och den allra största frågan är var fan jag ska ta vägen på nyår. egentligen vill jag nog bara vara hemma på nån lugn fest med alla roliga kompisar, inte massa dricka och så. annars sa malin att vi kunde haka på honey samma som förra året. men ärligt talat så var det inte jättejätteroligt. det var ju svinmycket folk och så vidare. men allt kanske berodde på min/vår nykterhetsgrad i förhållande till alla andras. hmja.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0