feels like home.

jag gjorde världens fetaste epic fail på träningen.
vi skulle egentligen gör fotdyk men det blev fothopp på alla istället. jag gjömde bort att det var det så jag började dyk, men kom på i luften att jag skulle landa på fötterna och försöker vända mig, vilket resulterar i fetaste magplasket i kalle anka-format. som tur var gjorde det inte ont, men jag kunde inte sluta skratta. jag kan bara tänka mig hur jävla roligt det måste sett ut uppifrån :D annars var träningen bara blaha. imse var inte ens där och passet var svintråkigt och inte ens jobbigt. 35min fr-arm med paddlar och dolme. hur roligt kan det bli, när det inte ens är hög fart, utan typ fart 2?!

men nu har vi bestämt att vi ska käka pizza och så efter träningen innan vi ska till anders. så min dag blir skola, gå till träningen, träna, gå till alice, käka pizza, gå till anders, kolla på film och förhoppningsvis tigga skjuts hem. annars gå hem. suck.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0