du har missförstått, jag är inte värd det här.

jag känner mig så ensam och dissad. ni anar inte. ingen vill prata med mig. blä. inte ens steven som annars älskar att prata med mig är vid datorn. pyttsan. jag vet att jag bara klagar.

jag kom på. det skulle vara trevlans att få lite kommentarer av folk som läser. inte för att det är överdrivet många. jag skriver ju faktiskt mest för min egen skull. men några få finns det allt som läser. jag hoppas att ni uppskattar det som skrivs och inte bara ser det som random bladder. fast egentligen, det är ju bara de som känner mig svinbra och verkligen umgås nära med mig som fattar vad jag menar med allt. men asch, jag skriver som sagt mest för min egen del, men ja, det skulle ju faktiskt vara roligt med lite åsikter ibland ^^,

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0