Can we bring yesterday back around, 'cause I know how I feel about you now.

jag kan inte röra mig. seriöst. och imorgon kommer det vara värre. ett helvete.
sponsorsim då va, som sagt. 6300m. en hundring längre än förra året. och iår hade jag verkligen noll draghjälp. kunde inte imse placerat mig på en liiite bättre bana? jag låg och körde med vendela och kajs. det tog femhundra meter innan första varvningen.så mitt lopp var ytterst individuellt. suck, ja. men jag är väl hyfsat nöjd. låg och räknade åtminstone första två tusen. vad ska man annars göra, lix? men första halvtimmen var nog den absolut långsammaste halvtimmen i hela mitt jävla liv! efteråt tog det flera minuter innan man orkat masa sig upp på kanten och sätta sig ner och äta en banan. jag orkade knappt tugga. sen skulle jag gå till conny för att få lite massage och jag reser mig up och pang säger det i vaden och jag får världens kramp. så går det när man ligger och drar sextusen frisim. AAAJ! bara till att stretcha. men sen fick jag massa massage och sen satt jag i jockes knä i säkert en halvtimme och vi kollade på luciatåget, något underbemannat, och sen blev det lite bad och godis av tomten. äckligt godis dock. men det får man ta.

nu ska jag gå och dö i soffan och kolla på andra avenyn. jag kommer inte kunna gå imorgon. det ser vi fram emot!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0