And she'd never have to know what it's like when your heart breaks.

jag skrev ut papper om sydafrika igår. man måste fortsätta "elitsatsa" året ut. vet inte riktigt om det gäller mig eller inte. för det finns ju inte en chans i världen att jag kommer fortsätta efter studenten. inte seriöst åtminstone. men jag lär ju fortsätta simma. aldrig att jag tänker lägga av med det för att typ gå ut och springa eller nåt. även om jag planerar att försöka ge mig på att springa lite i sommar, vid stugan. men vi får helt enkelt se. men kajs velar om hon ska följa med. fan, hon måste. jag klarar mig inte utan henne. jag älskar henne. vi ska ju uppleva detta tillsammans!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0