and she would've been a sweetheart.

fredagar är mumma. fast jag fick ingen sovmorgon, för jag var och kollade på luciasaken, men det var värt. och fika på svenskan och sitta och sjunga och spela gitarr var också roligt. sen satt jag i datasalen och pratade med rosman och mattis. de är roliga :D
övriga lektioner var tråk. matte och fysik lix, hur kul kan det bli? men sen hade vi ingen psykologi (igen!!) så jag åkte hem. snart ska jag och träna i typ en halvtimme och sen till osteopaten. lär ju lätt ta mer än tjugo minuter. aj mina axlar. aj mitt knä. aj mina skulderblad. aj typ överallt.
sen ska jag och joz mysa och kolla på film och äta glaaaass!  fina grejer det. och så blir det jkpg imon. massa bra.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0