and I've become the lonely one.

tjoho vad det var bra. träningen var värd, jag hann bara uppvärmingen, tss. sen gick jag till osteopaten, gudomligt skönt, men hon vill träffa mig igen, ohja. mina axlar är inte i sitt livs form, om jag säger så. men hon hittade hur jag ska göra för att slippa ont i knät, jag är spänd i muskelfästena i knävecket, hm? sen drog jag och träffade jozälsk på ica och vi köpte glass och gick hem till henne. mys. vi snackade massa skit och kollade på winnerbäckfilmen och idol och satt vid datorn och spammade sms till folk. jens svarade massor. han skriver kyss, hm?

och juste, viktor skrev förlåt på sms igår. jaa...

imorgon blir det jkpg. som typ alla andra. fast jag ska dit själv. faktiskt ganska så mys. och sen englandsfest på kvällen. alex ska ju dit så det blir säkert värt :D

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Gustav

Alla ska verkligen till jönköping imon! Helt crazy faktiskt :p

2008-12-13 @ 01:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0