alla talar om dig hurricane.

det är sannerligen tur att det är torsdag, det vill säga, dagen innan helg. skönt.
dagen börjar med gympa. volleyboll. rätt trist och definitivt inte jobbigt. sen hade jag inga fler nämnvärda ämnen. eller ja, kemin då. butanol och metanol och etanol. eller kanske metanal. HAHAHA.
efter lunchen blev det teater. helt sjukt rolig och ganska, vad ska jag säga, avklädd. MYCKET hud. men vi skrattade oss sönder och samman. sen stod jag, moa och honey och pratade med johan och sen kom även elias och pratade. trevlans.
och nu blir det strax träning. säkerligen jobbigt. min gissning är att det blir test-torsdag som vanligt. och antagligen massa arm och shit. jag vill verkligen inte. allting är bara så fel...

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0