åh nonsens, men jag vill bara ha dig.

igår var det bra. vi gick till tomas och annica och alla de andra vuxna kom dit. sen smsade alex och sa att han var hos linghs så jag gick dit. där var ju då alex, tobbe, mattis, mattis kompis och martin. det var sjukt längesen jag träffade honom och framförallt pratade med honom. trevlans. han är en av dem jag saknar riktigt mycket så jag varit bra kompis med. och killarna satt och spelade halo på xbox. jag satt bredvid och kollade på. de frågade inte ens om jag ville vara med. fast de hade bara fyra kontroller och var fem killar, så det var ändå en som fick stå över hela tiden. när jag vart borta och ätit så hade de bytt till fifa och då fick jag vara med. jag råsög, maha. fast det var kul när jag och martin spelade mot tobbe och alex. ägda. jag bara tryckte på alla random knappar, HAHA!

idag var det ultrasupersprinttävling. gick bajs. för alla. helt seriöst, jag hade 15.6 på fjärsen, 19.3 på rygget (blev näääästan slagen av johanna xD), 18.3 på bröstet och 14.72 på frittet. jag slog wille med FEM hundradelar på frisimet, ägd xD men ja, allt annat gick bajs. jag matchades ju mot johanna, inte överdrivet jämnt. jag skulle gärna kört mot jocke, det hade vart kul. fast nästa vecka kan jag tänka mig att det nog blir jag och matildo på åtminstone bröstsimmet. det är en fight ni absolut inte får missa :D

nej, nu ska jag försöka utöva lite seriöst fysikplugg.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0